2 Nisan 2017 Pazar

SECRET GARDEN - GiZLi BAHCE


Hic durmadan hizla izledigim Güney Kore dizi tavsiyelerine devam edeyim :) Severek izledigim bir diger Güney Kore diziside SECRET GARDEN. Cok ama cok ilgi gören bir dizi oldu duydugum izledigim kadariyla bende cok begendim izledigim en güzel  Fantazi, Romantik türünde Güney Kore dizilerinden birisiydi de diyebilirim.

Basrol bayan oyuncu Ha Ji Won benim en cok sevdigim Güney Koreli star oyuncudur, inanilmaz seviyorum dizilerini, bugüne kadar bütün dizilerini izlemisimdir...



SECRET GARDEN

Kim Joo Won ( Hyun Bin )

Gil Ra Im ( Ha Ji Won )

Dizide erkek basrol oyuncu cok zengin Kim Joo Won ( Hyun Bin ) ayni zamanda kendini begenmis bir kisilige sahibtir. Basrol kadin oyuncumuz ise Gil Ra Im ( Ha Ji Won ) herkesi kiskandiracak bir fizige sahib ve ayni zamanda dublördür. Ve bir sekilde bu ikisi bir araya gelir birgün ve Kim Joo Won, Gil Ra im e asik olur fakat Kim Joo Won cok kibirli ve disiplindi birisi oldugu icin Gil Ra im yüz vermez ayni zamanda Kim Joo Won fakir bir kizla olma düsüncesini dahi kendisine yediremez ama onuda unutamaz bir türlü.  Bir gün yolları birleşir ve tuhaf bir eve girerler.
 
Evdeki yasli bir kadın onlara içmeleri için içki verir ve ertesi gün ikili uyandıklarında, bedenlerinin yer değiştiğini görür. Bedenleri degisince Kim Joo Won, Gil Ra Im in bedeninde bütün düzenini degistirir ama bu Gil Ra Im in hic hosuna gitmez. Daha sonra farkli olaylar gelisir. Bir gün yagmurlu günde kendi bedenlerine kavusurlar. 

Ve daha sonra asik olurlar ve Kim Joo Won artik eski kurallarindan vazgecer ve Gil Ra Im le evlenmek ister. Ama bu kezde kaynana araya girmistir Gil Ra Im i asla istemez. Daha sonra Gil Ra Im kaza gecirir ve uzun bir süre komada kalir. Daha sonra komadan cikar ve evlenirler.






Bu sadece kisa bir özetti tabiki ayrintilara girmek istemedim uzun zaman önce baktigim bir diziydi. Yeni dizilerde tabi daha ayrintili bilgilendirmelerde bulunmak istiyorum. Daha önceleri izledigim dizileri kisa kisa gecmek istiyorum bu sekilde. Ben tavsiye ediyorum cok eglenceli ve güzel sürükleyici bir dizi...


 

2 yorum:

  1. İşte benim favori dizim :)
    İlk sırayı şu sene GOBLIN e kaptırsa da ; yeri apayrıdır bende.
    Hyun Bin ! Love Yea ! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) benimde favori dizilerim arasindadir kesinlikle. Goblini daha izlemedim ama söyle üzerinden baktim bi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...