19 Nisan 2017 Çarşamba

HAMBURGER DOM


Iki hafta önce cocuklar cok sevdigi ve cok istedigi icin Hamburg Dom´a gitmistik. Cocuklar cok eglendi tabi bizde :)

Hamburger Dom büyük bir eglence alani diyebilirim. Her zaman kurulmuyor. Hic dikkat etmedim yanilmiyorsam alti ayda bir kere kuruluyor ve bir ay zaman süresi var.

Hamburg Dom´a burada yediden yetmise herkes gidiyor sadece cocuklar icin bir eglence yeri degil zira büyükler icinde vazgecilmez bir yer.

Bir cok eglence alani ve yemek yemek icinde ayrica cafe tarzi bir cok yerde bulabilirsiniz. Ben bütün Hamburga Dom´u fotograflamadim ve bu paylasimi iki part halinde yayinlamak istiyorum cünkü fotograflar cok. Önce neler var ve ikinci partindada neler yiyip icebilirsiniz onlari yayinlamak istiyorum.

Hemen hemen herkesin bildigi eglence yerleri oldugu icin ayrintilara girmem gerekmiyor sanirim. Dedigim gibi herseyi fotograflamadim. O gün sansimiza hava yagmurlu ve bulutlu oldugu icin fotograflar biraz karanlik cikti o yüzden.






































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...