19 Nisan 2017 Çarşamba

HAMBURGER DOM PART 2


Hamburger Dom yazimin ikinci partina geciyorum hemen. Orada eglence alanlari kadar yeme icme alanlarida bir hayli coktu. Tabi yine hepsini fotograflamadim. Bizim ugradigimiz yerleri fotografladim sadece :)


Renkli renkli ciikolataya batirilmis Elmalar, Muzlar, Üzümler. Güzel gözüküyor olabilir ama ben tadlarini sevmiyorum...







Bunlarda genelde Hamburger Dom´a gittigimiz zamanlarda tercih ettigimiz atistirmaliklar...
Cilekli cikolata en sevdigimiz.


 Patates kizartmasida severek aldigimiz atistirmaliklar arasinda...




Misir esim cok sever ben o kadar sevmem...



 Benim en cok sevdigim seydir bu soslu mantar...




Salatalik tursusu merak ettik tadini aldik ama hic begenmedik...


Bu icecekler icin hava soguktu malesef...


Buda kalp seklinde seker hamuru ile süslenmis pastalar üzerine istediginizi yazdirabiliyorsunuz yada hazir yazilanlardan alabilirsiniz...







 Minnak kizimin en sevdigi pamuk sekeri bölümü... Bayandan izin aldim fotografini cekmek icin...


Gittigimiz siralar Paskalya zamanlariydi kocaman kocaman yumurtalar renkli resimlerle süslenmis...



Bu adam sürekli gülüyor :) maket tabiki.......



Simdilik Hoscakalin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...