13 Nisan 2017 Perşembe

CAFE GiOVANNi L.


Gecenlerde ailecek gittigimiz bir ( Eiscafe) cafeden bahsetmek istedim. Aslinda bayagi oldu gideli ama ben fotograflayip taslak olarak bloguma kaydetmistim beklemedeydi. Aslinda tam olarak sadece icecek ve dondurma sunan cafe tarzi bir yer ama cok güzeldi hersey. Biz dondurmalarinin tadina bayildik. Bilmiyorum Türkiyede subesi varmi ama Almanyda bir cok yerde subesi var.

Genelde Eiscafelerde tercihim hep vanilyali ve cilekli dondurma tabagi olur ama orada yoktu cilekli bende karisik kirmizi meyveli  dondurma sparisi vermistim. Üzerine atilan cikolatalari begenmedim ama genelde tadi cok güzeldi...




Esim yogurlu dondurma sparisi vermisti ama gercekten sunumu cok güzeldi. Tadida fena degildi...



Kizlarim klasik hep nerede olursa olsun hep süpriz yumurtali dondurma tabagi :)



Eger yurt disindan takipciler vede ziyaretcilerim varsa kesinlikle gitmelerini tavsiye ederim. Üstelik cok degisik bitki cayi sunumlari var toprak caydanlikta. Biz sadece dondurma sparisi vermistik. Cayi menüde görmüstüm ama yine esimle caylarinin tadinada bakmak istiyoruz. Insallah gidersek fotograflar ve paylasirim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...