12 Kasım 2013 Salı

KIZLARIM iCiN KULLANDIGIM BEBEK / COCUK BAKIM ÜRÜNLERi 1



Blogumda paylasmaya deger buldugum herseyi paylasiyorum. Belki diger Anneciklere faydam olur düsüncesiyle bugüne kadar kullandigim ve cok cok memnun kaldigim cocuk bakim ürünlerinide sizlerle paylasmak istedim.

ilk olarak iki kizim icinde kullandigim ve gercekten cok memnun kaldigim bir ürün olan Pampers cocuk bezi. Gercekten asla pisik yada allerjik bir durumla karsilasmadik cok sükür. Iki yil önce Türkiyeye gittigimde oradada olur düsüncesiyle yanima almamistim sadece iki paket götürmüstüm yanimda, fakat malesef Pampers marka cocuk bezi bulamamistim.Oradaki adini vermek istemiyorum baska bir marka cocuk bezi kullandigimda malesef hic memnun kalmamistim hatta pisik yapmisti.

Cok ayrintiya girip basinizi agritmak istemiyorum :) eger sizde yeni anneyseniz ve hangi cocuk alt baglama bezini kullanmakta kararsizsaniz size Pampers öneriyorum, 







Önerilerim ve Tavsiyelerim devam edicek :) ......





 Sevgiyle kalin :)



5 yorum:

  1. Yaa çok üzüldüm çünkü türkiye de pampers var ama adı prima olarak değişiyor. Aklınızda bulunsun yani bi daha gelirseniz ve lazım olursa diye..
    Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  2. Neslicim bu bildiğimiz prima çocuk bezi değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca yine yazmak istiyorum ki blogunda seni görmek istiyorum ve özledim yayınlarını..ihmal etme burayı arada bi ses ver.

    YanıtlaSil
  4. Evet tam ben dicektim tr de farkli isim kullaniliyor diye. Prima olarak geciyor.

    YanıtlaSil
  5. Bugün uzun bloglar arası gezimde sizi de buldum.Kaçırdığım ama geç de olsa takibe aldığım bloglar arasına kattım sizi de..Ben de bloguma beklerim sevgiler:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...