13 Temmuz 2013 Cumartesi

KIZIMA OKULUNDA GEREKENLER



Kizim icin okulda gerekenler listesi postumu hatirlarsiniz burada postta yayinlamistim. Aslinda gerekenlerin hepsi burada degil, daha almadigim bir cok eksik var zaten ögretmenide zamanla mevsimine göre alin demisti o yüzden acele etmiyorum.

Elmex dis bakiminda doktorlarin özellikle önerdigi bir üründür. Ayrica bende sadece bugüne kadar Elmex kullandim, hatta tavsiyede ederim. O yüzden kizimin ilk cikan disleri icin Elmex tercih ettim.





Tercihi tamamiyle kizima birakmistim, oda tercihini bu canta setinden yana kullandi.




Kres sinifina disarda giyilen ayakkabilariyla girmek yasak, listede ikinci bir ayakkabi vardi. Ben ögretmenden tavsiye aldim bana  elefanten cocuk markasi ayakkabilarini tavsiye etti. Bu secimde kizima ait :) Elefanten cocuk markasini Deichman´da da bulabilirsiniz.




Yine listede olan cizmeler ve yine elefanten marka. Bu secim bana ait bir cok cesit vardi, genelde bagciklilari sevmiyorum giymesi zor oluyor. Okulda ögretmenler istiyor cocuklar herseylerini, kendileri giysinler kendileri yapsinlar bende kolay olsun diye bu bagciksiz cizmeleri tercih ettim.



Yine listede olan yedek elbiseler, boya falan yaptiklari zaman degismek icin.



Söyledigim gibi liste bu kadar degil aslinda, mevsimine göre alinacak hersey yavas yavas.... ilk heyacanlar hep güzel olur, insaallah kizim ileride ilklerini görsün ve mutlu olsun :)



Sevgiyle Kalin



4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...