19 Şubat 2013 Salı

GLOSSYBOX OCAK 2013 KUTUMDA NELER VAR



Heralde artik Glossybox ´un ne oldugunu aciklamama gerek yoktur cünkü o kadar ünlü olduki hatta Türkiyede bir cok bu tür Kutular var. Eger hayir ben duymadim diyorsaniz buraya tiklayin daha önce bahsetmistim GLOSSYBOX NEDiR ?


Aslinda bu gecen ayin kutusu cok gec kaldim ama malesef biraz yogundum, zaten yeteri kadar vakit ayiramiyorum malesef bloguma :(

Efendim iste Glossybox ocak 2013 kutusu bakalim neler varmis.




1.  LIP ENHANCER Illusion Lip Liner  - Orjinal büyüklügünde geldi, normalinde 17 Euro

2.  BM Beauty Makeup Pinsel - Orjinal büyüklügünde geldi yine buda 17,50 Euro ama benim inanasim gelmedi nedense cünkü cok kücük.

3. Prija Haut- und Haar-Shampoo - Orjinal büyüklükte gelmedi deneme boyu olarak geldi 3,95 Euro normali. 

4. Eucerin Sun Protection SUN CREME 30/50+ - Orjinal büyüklükte degil yine 14,50 Euro

5. Wunderbar Color Volume Shampoo - Orjinal büyüklügü degil yine buda normali 12,10 Euro


Özellikle Makyaj ürünlerini cok seviyorum bu kutularda o kadar Makyaj yapan birisi olmasamda :) bir ara Glossybox´u sonlandirmistim ama tekrar basladim :) belli olmaz belki hosuma gitmesse yine sonlandiririm :)

Glossybox la ilgili bir sonraki postumda GLOSSYBOX SUBAT VALENTINS kutusunda neler varmis onu görücez :)

Simdilik yine bu kadar bir sonraki postta görüselim olurmu :)


Bir önceki post yayinimi okumak isterseniz assagidaki linke tiklayin
ÖNERDiGiNiZ OKUNMAYI BEKLEYEN YENi KiTAPLARIM GELDi :) 

Sevgiyle Kalin 


5 yorum:

  1. Bende kücük makyaj ürünlerini seviyorum deneme boyu olsa bile. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. ben ılk kez duydum ve gordum ınceleyım bakalım turkıyede mı var hangı sıteler mesela?

    YanıtlaSil
  3. Canim glossybox varmi bilmiyorum ama lilakutu adi altinda türkiyedeki lila kutunun icinde daha cok ürün var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...