19 Kasım 2012 Pazartesi

iNSTAGRAMDAN KARELER - ISPANAKLI PASTAM iNSTAGRAMDA :)


Blogumda instagramda yaptigim güzel paylasimlara da yerveriyorum artik sanirim gelenek haline getiricem bunu :) umarim begeniyorsunuzdur.
instagramda paylastigim ispanakli pasta fotograflarim cok begeni topladi, tarif istendi, tarif verildi. Fotograflarinida instagramda olmayan degerli blogger izleyici arkadaslarim icin paylasiyorum....










 iste böyle bir sey cikti ortaya :) biraz görüntüsünü begenmedim aslinda, aslinda biraz buzlukta beklemesi gerekti ama aceleci davrandik :) eridi kremasi artik kusura bakmassiniz olurmu :)))


Tarifini merak ediyorsaniz NESLiNAME iNSTAGRAM WEB SiTEM ´e tiklayarak ögrenebilirsiniz :)))


Sevgiyle Kalin :)


13 yorum:

  1. Harika görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Canim benim harika olmus asama asama anlatim ..
    Eline saglik olsun..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık.Yumurtaların resmi çok güzel.Krema erise de lezzetinden bir şey kaybetmeyeceğine eminim:)Hayırlı günler:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık erimiş de olsa hiç fena değil

    YanıtlaSil
  5. Ispanaklı keki çilek kullanmadan pişirip brownie gibi çikolata sosu ile yapardık eskiden üzerine de fıstık tozu serperdik harika olurdu. Çilek de çok yakışır eminim bu keke, ellerine sağlık canım çok leziz gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  6. yaaaa :) ama bu bana yapılırmı,diyette olan bir insanim ben :) nefiss görünüyor,bayıldımmm , banada bekliyorum canım ;)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyor bende bir kere ıspanaklı pasta yapıp ıspanak yemeyen kardeşlerime yedirmiştim çaktırmadan:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ellerine emeğine sağlık mutlaka deniycemm

    YanıtlaSil
  9. wuuuu harika görünüyor ellerine sağlık :) hemen denemek üzere aldım tarifi :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...