28 Şubat 2012 Salı

BiN MUHTESEM GÜNES

Merhaba Degerli Blogger´lar

Evet uzun bir aradan sonra tekrar merhaba cok ara verdim bloguma aslinda bir cok sey var paylasmak istedigim sirada bekleyen hep erteliyorum bu aralar, belkide hep diyorum üseniyorumdur :)

Bin Muhtesem Günes suan okudugum Romanin ismi. Bundan sonra okudugum kitaplarida Blogumda sizlerle paylasmaya karar verdim hem fikir olsun hemde belki daha önce gözden kacirmissinizdir okumadan :)

Bana bu kitabi kizkardesim önerdi, dogrusunu söylemek gerekirse daha önce hic duymadigim bir yazarin Romani, okuyalim bakalim :)







 Eger daha önce bu kitabi okuyan ve begenen varsa yada begenmeyen varsa lütfen yorumlarinizi esirgemeyiniz :)

Roman:  Bin Muhtesem Günes
Yazari:  KHALED HOSSEINI




Sevgiyle Kalin :)

32 yorum:

  1. ben de cok merak edıyorum bu kıtabıççç aylardır kıtapcıda ne zaman gorsem elim gidiyor ama henuz almadim :)) burada en cok satilanlar listesinde yer alan kitaplardan biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm o zaman kesinlikle okumam lazim ortasinda falan birakmayayim hehe :) birazcik öyle bir huyum varda :) hihihi :)

      Sil
    2. hehehe o huy son birkaç senedir bende de var bilmem neden :)

      Sil
  2. Çok etkileyici bi kitap ama bunu yalnız bırakma hemen arkasından uçurtma avcısını oku, aslında uçurtma avcısını önce okusan daha iyi olurdu, çünkü ordaki bazı karakterler bin muhteşem güneşte devam ediyor. İyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm ozaman önce onumu okuyayim diyorsun, bak simdi kararsiz kaldim vallaha :)

      Sil
  3. Ağlayarak okuduğum bir kitap, süper kurgulamış yazar. Ben de kesinlikle herkese tavsiye ediyorum.Kitabı okurken halimize binlerce kez şükrettim inan. Aynı yazarın Uçurtma Avcısı adlı romanı da var. okudun mubilmiyorum ama onu da tavsiye ederim.Kitap özetlerimi ve yorumlarımı ben de paylaşıyorum, bu tür paylaşımlar güzel oluyor bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum kitap paylasimlarini, tesekkür ederim canim güzel yorumun icin.

      Sil
  4. okumadım ama Khaled Hosseini Uçurtma avcısı şahaneydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda okumaliyim merak ettim :) Tesekkür ederim güzel yorumun icin canim.

      Sil
  5. önce uçurtma avcısını okusan daha iyi olur ama yanlız bunu da okusan bence gözyaşların kitabı ıslatacak ben bir solukta okudum, hatta işim var bırakmam gerekiyor bırakamıyordum. Mutlaka bir an önce başla ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ucurtma avcisi suan malesef bende yok ama olsaydi keske önce onu okumak sart olmus gibi oldu bana :)

      Sil
  6. Başlıkta kitabın ismini görünce birden içim titredi.
    beni çok etkileyen,hatırladıkca hala sarsan bir kitap.
    çok beğeneceğinizden emin olabilirsiniz.
    hala okumayanlarada şiddetle tavsiyemdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim güzel yorumun icin mutlaka okuycam :)

      Sil
  7. merhaba ben bu romanı ve yazarın diğer bir kitabı olan uçurtma avcısını okumuştum.Çok etkileneceğinden eminim hatta bitirince diğer kitabı uçurtma avcısınıda oku bence.Fİlmede alınmış ses getirmiş bir kitap.Yorumlarını bekliyorum: )
    sevgilerimle
    pinarsshopping.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah bunu okuyayim onuda okuycam. Tesekür ederim canim güzel yorumun icin misafirlige gelicem insallah :)

      Sil
  8. canım sana facebooktan mesaj gönderemedim, arkadaşlık isteğide gönderilmiyor, ben soruna kısaca cevap yazdım blogumdaki sorunun altına, bir şey daha eklemem lazım neden yazdıklarım yok oluyor demişsin.
    aslında yok olmuyor sayfa gönderileri ikiye bölüyor nesliname ve herkes (en yeniler) olarak mesela ben blogger anneler olarak senin sayfana yazdım ama görünmedi, herkes kısmına bakarsan orda görürsün, sen sayfanı her zaman herkes kısmında bırak,
    Birde yorum yazdığın sayfalar duvarlarını sadece kendi gönderilerine ayarladılarsa, senin yazıların herkes kısmına düşer bu da normal bilmiyorum anlatabildim mi :)

    YanıtlaSil
  9. nesli blogger annelerde ki soruları cevapla ve bana kenarb@hotmail.com adresine gönder yayınlayalım ama bugün gelsin :)

    YanıtlaSil
  10. canım birde blogumuzun logosunu sayfana eklersen seviniriz, arkadaşlarımızı tanıyalım :)

    YanıtlaSil
  11. be okumuş ve çok beğenmiştim..uçurtma avcısınıda okumanı öneririm...

    YanıtlaSil
  12. ben uçurtma avcısını okudum çok beğendim, bu da onun kadar başarılıymış diye duymıştum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet merak ettim okuycam insallah belki bugün bitiririm :)

      Sil
  13. Aglayarak okudugum ender kitaplardan....
    Arkadaslarin aksine benim okudugum ilk kitabi buydu, akabinde de Yçurtma Avcisi'ni okudum.
    Simdiler iyi okumalar diliyorum
    Paris'ten sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim güzel yorumun icin mutlaka okuycam :)

      Sil
  14. hoşgeldin cnm ya evet uzattın arayı özledik kitabın adıda ne kadar hoş sen oku bakalım bizimle paylaşırsın bende sadece roman okumayı seviyorum zaten bende okuyayım sonra ..:))

    YanıtlaSil
  15. BU KİTABI ÇOK BEĞENEREK BAYILARAK OKUDUM AMA SONRASINDA OKUDUĞUM UÇURTMA AVCISI BENİM ŞUANA KADAR OKUDUĞUM EN HARİKA KİTAP OLARAK LİSTEMDE EN BAŞA SIRADA YER ALIYOR.UÇURTMA AVCISINI UNUTAMIYORUM KEYİFLİ OKUMALAR

    YanıtlaSil
  16. o kadar cok bahsedildiki yorumlardanda görürseniz ucurtma avcisi mutlaka okumam lazim gerekti simdi

    YanıtlaSil
  17. Canım ben de bir kaç sene önce ilk Bin Muhteşem Güneşi okumuştum, nasıl güzel bir kitaptı o... Uçurtma Avcısını ise daha sonra okudum.... Hala hatırladıkça tüylerim diken diken olur

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...