28 Ocak 2012 Cumartesi

KAR FOTOGRAFLARI iSTiYORUM SiZDEN :)






Merhaba Cici Blogger ´lar :)

Biliyorsunuz yurt disinda yasayan birisi olarak Türkiyedeki gibi kar göremiyoruz, hasretiz deyimi yerindeyse :) Türkiyenin dört bir yaninda muhtesem kar sevinci yasaniyor, belkide bir cogumuz kari o kadar sevmesekte kar bambaska bir sey. En azindan benim icin öyle :)

Su an Türkiyedeki kar görüntülerine o kadar özeniyorumki anlatamam, ha simdi diyeceksiniz ozaman git bir haftaligina yasa gel kari :) malesef cok büyük derecede Ucak fobim oldugu icin o kadar hemen kalkip gitmek kolay degil benim icin, bu korkuyu yasayan bilir ancak anlatamam :) Eger insallah bir gün ucak fobimi yenerde böyle bol karli havada Türkiyeye gidip böyle bir kar sevinci yasayabilirim :)

Neyse Efendim asil konuya gecelim isterseniz. Ben düsündüm tasindim madem kar görmek suan icin bir hayal Türkiyedeki gibi, ozaman suan Türkiyede bulunan blogger arkadaslarim bana yasadiklari sehirlerden kar fotograflari gönderebilir. Ve bende Blogumda gönderdikleri kar fotograflariyla bir kar fotograflari postu showu yaparim  :)


Bence cok güzel bir düsünce oldu benim icin, sizden ricam eger sizde benim bu fikrimi sevdiyseniz bana bulundugunuz ortamlardan kar fotograflari gönderinki böyle güzel bir post hazirlayayim kendim icin hemde benim gibi kar hasreti cekenleri icin :) 

insallah bu ricami kirmaz bir an önce fotograflarinizi bana ulastirirsiniz :)

Eger fotograf göndermek isterseniz bana lütfen blogunuzun isminide yazinki kimden geldiginide yayinlayabileyim. Tabiki Blogu olmayan ziyaretcilerde gönderebilir ama isminizi yazarsaniz en azindan kimden geldiginide eklemek isterim yayinlarken.

Simdiden herkese cokkkkkkkkkkkkkkkk tesekkürler...

neslinameblogspot@gmail.com  adresine fotograflarinizi bekliyorum :)


Sevgiyle Kalin :)
 

Fotograf www.dervisinfikri.com sitesinden alinmistir.

22 yorum:

  1. Gönderdim canım.
    Sende sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy cok tesekkürler canimmm cok tatlisinnnn öpüyorum seniiii :)

    YanıtlaSil
  3. Bende gönderiyorum hemen çok güzel bir fikir..blogumdakileri göndericem canısı..ayrıca takipe de alıcam seni..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. canım benim blogda var onu alsan olurmu:)

    YanıtlaSil
  5. ankara da çok yağdı her yer buz yolda yürünmüyor:( ankarada kar bir başka direk donuyor ve erimesi günler sürüyor :) resim çekersem gönderirim inşallah sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ben de gönderdim Neslicim...umarım kar ve memleket hasretin bu sayede az biraz diner...

    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  7. pendik civarındaki karlar eridi bile :(

    YanıtlaSil
  8. Halen bizde kar gormedik Hollandada:)

    YanıtlaSil
  9. Dedigin gibi canim bizim buralardada kar yok ama feci soguk, sanki geldi gelecek gibi : D

    YanıtlaSil
  10. Canım ben geldim. Antalyaya kar yağmıyor saklıkente gidersek çeker gönderirim:))))))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...